Cankarjeva knjižnica Vrhnika

Predstavitev knjige Zdenke Obal: O človeku, ki je iskal srečo

Govor Zdenke Obal na predstavitvi knjige O človeku, ki je iskal srečo Pozdravljeni vsi skupaj. Otroci in mentorji iskrena hvala za čudovit nastop in poglobljeno razmišljanje. Prav lepo se ...

Razstava 130 let gasilstva v Borovnici

Fotografije: Jelena Cvetković

Zaključek študijskega leta U3ŽO Vrhnika

Konec maja je zaključila študijsko leto že druga generacija starejših študentov Univerze za tretje življenjsko obdobje Vrhnika. Nekaj fotoutrinkov z zaključnega srečanja v Starem malnu. Foto: Nejc ...

Branje Cankarjevih tekstov

Objavljamo nekaj utrinkov z letošnjega "Branja Cankarjevih tekstov v Močilniku".

Razstava klekljanih čipk

V sodelovanju s skupino klekljaric pod mentorstvom Ivice Česnik, ki deluje pod okriljem Društva upokojencev Vrhnika vas vabimo na ogled čipk, ki bo možen od 1. 2. 2018 do 31. 6. 2018. ...

Pogledi dveh stoletij

Razstava zaznamuje spremembe, ki so se zgodile v Borovniški kotlini od začetka 20. stoletja pa do danes. Projekt je začel nastajati že pred več kot desetletjem, Občina Borovnica je lani v sklopu ...

Veterani ne skrivamo resnice

Razstava Veterani ne skrivamo resnice je nastala ob 20. obletnici ustanovitve Združenja veteranov vojne za Slovenijo. Prikazuje dokumentarno gradivo o osamosvajanju na našem območju in organizacijo ...

Največji uspehi Vrhniške košarke

Na predvečer zgodovinske obletnice osvojitve pokala SRS (27. 4 .1972), je v Grabeljškovi dvorani potekala otvoritev razstave in predstavitev priložnostnega zbornika "Največji uspehi Vrhniške ...

Lutkovna predstava "Pes, mačka, miši"

V Grabeljškovi dvorani je potekala otroška predstava, kjer so gledalci izvedeli, zakaj so se pes, mačka in miši skregali. Predstava je prirejena po istoimenski pesmi Ivana Cankarja v režiji lutkarja ...

Noč knjige - Dan Zemlje

UTRINKI S PRAZNOVANJA NOČ KNJIGE – DAN ZEMLJE Letošnje leto smo v Cankarjevi knjižnici Vrhnika združili svetovni dan knjige s svetovnim dnevom Zemlje. Unesco je 23. april za Svetovni dan knjige in ...

Lesene zverinice Igorja Pavlovčiča

Zaradi velikega zanimanja v prostorih knjižnice podaljšujemo razstavo lesenih zverinic. Več informacij o razstavljenih izdelkih Igor Pavlovčič (041 762 024).

Črtice in Cankar v stripu

Izbor najboljših ilustracij likovnega natečaja Črtice in razstava ilustracij Cankar v stripu. V sodelovanju z MIZŠ, JAK, Občino Vrhnika, ZIC, Zavodom Škrateljc in OŠ ICV.     Foto: Ivana ...

Plovnost ljubljanice

Razstava Plovnost Ljubljanice Študijski krožek Plovnost Ljubljanice je vodil mentor Albert Štrancar, CDI Univerzum, potekal pa je v Cankarjevi knjižnici Vrhnika. Bil je financiran v okviru razpisa ...

Bodi viden - bodi previden

razstava Bodi viden-bodi previden Občina Vrhnika je z Vrtci na Vrhniki sodelovala pri ozaveščanju pešcev v prometu »Bodi viden-bodi previden«. V knjižnici si lahko ogledate priložnostno razstavo ...

Cankarjev laz 2018

V četrtek, 21. junija 2018, smo se ponovno zbrali v Cankarjevem lazu, kjer smo ob bogatem kulturnem programu počastili življenje in delo našega največjega pisatelja, Ivana Cankarja.   Iskrena ...

Otvoritev razstave Vilme Mavrič Krisper

V začetku julija smo gostili nadarjeno umetnico Vilmo Mavrič Krisper. Po uvodni predstavitvi likovne kritičarke Marlen Premšlak je sledilo odprtje razstave in krepčanje z domačimi dobrotami, ki jih je ...

Obisk predstavnikov Knjižnice Lendava in Občine Lendava

V četrtek, 12.7.2018 so si našo knjižnico ogledali predstavniki Knjižnice Lendava in Občine Lendava. Občina Lendava načrtuje prenovo blagovnice, v kateri bo svoje domovanje našla tudi knjižnica. ...

Otvoritev Knjižnice pod krošnjami

Že tretje leto zapored se v Cankarjevi knjižnici Vrhnika in Zavodu Ivana Cankarja Vrhnika pridružujemo vseslovenskemu projektu Knjižnica pod krošnjami. Idejna zasnova: Zavod Divja misel. V spomin na ...

Branje Cankarjevih tekstov v knjižnici

96. branje Cankarjevih tekstov se je zaradi dežja iz Knjižnice pod krošnjami preselilo pod streho, na mladinski oddelek Cankarjeve knjižnice Vrhnika. Gospod Janez Tomšič nas je prijetno ...

Razstava "Turizem v vrtcu" na mladinskem oddelku

Vrtec Vrhnika je letos sodeloval v projektu Turizem v vrtcu kjer so otroci skozi različne zanimive dejavnosti spoznavali življenje in dela Ivana Cankarja, značilnosti Vrhnike ter življenje na Vrhniki ...

Cankarjeva hiška

Likovna razstava Mobile

Vabljeni na ogled simpatičnih in unikatnih mobilov, ki krasijo mladinski oddelek. Izdelali so jih otroci naslednjih šol: OŠ Ivana Cankarja (podružnična šola Drenov Grič), OŠ Antona Martina Slomška, OŠ ...

Nova razstava klekljanih čipk

V objektiv smo ujeli nekaj klekljanih čipk, ki se nahajajo v vitrinah pri knjigomatu oziroma v sprejemnici Cankarjeve knjižnice. Vabimo vas, da si ogledate preostale čipke, saj so na voljo za ogled le ...

Razstava modne kreatorke Suzane Belak Pungartnik

Od danes naprej si boste lahko ogledali modne skice in izdelke Suzane Belak Pungartnik, ki je po izobrazbi inženirka tekstilne tehnologije in učiteljica z licenco.  Več o razmišljanjih umetnice in ...

Skulpture Igorja Pavlovčiča

Če si še niste ogledali skulptur Igorja Pavlovčiča, je morda pravi čas, da to storite. Navdušile vas bodo. Več informacij o razstavljenih izdelkih: 041/762 024 ali atelje72@gmail.com   ...

Povodni konj

Snežna sova

Pav

Morski konjiček

Mačje kosilo

Kormoran

Avtoportret

Knjižnica pod krošnjami Vrhnika

"Brati knjigo je lepo! Še posebej, če potem izdelamo lutke na palicah s pomočjo naravnih materialov (odpadlo listje, vejice, odpadlo lubje, mah) in uprizorimo ples po knjigi Žirafe ne znajo ...

Branje Cankarjevih tekstov, stotič!

V sredo, 8. 8. 2018 se je ob 17.00 v Močilniku odvilo STOTO Branje Cankarjevih tekstov. Branje se je začelo kot kulturni protest Turističnega društva Blagajana zaradi težav z v Močilniku. Bere se ...

Fotografska razstava "Moj pogled na Cankarja"

Umetniki iz Foto kluba Okular (Vrhnika) so na svojstven način izrazili svoja čustva in misli, ki so se jim pritihotapila ob branju Cankarjevih del — pretvorili so jih v vizualni zapis. Vabljeni na ...

Dan za Poletavce 2018

Dan za Poletavce smo preživeli na čisto zadnji poletni dan, bilo je sončno in toplo. Uživali smo v zabavni družbi Miha Brajnika, ki je z živo postavitvijo "slovenske tradicionalne fotografije" ...

Razstava Klekljanih Cankarjevih brkov

»Otroška klekljarska sekcija na Stari Vrhniki deluje že drugo šolsko leto, tedensko se srečujemo v KD Stara Vrhnika v Lopi. Klekljanje je namenjeno osnovnošolcem. Trenutno nas je 8, v lanskem ...

Skulpture Igorja Pavlovčiča

Kormoran

Avtoportret

Grabeljškov večer 2018 z mag. Marcelom Štefančičem

Prvi Grabeljškov večer je bil, po podatkih nekdanje dolgoletne direktorice knjižnice gospe Marije Iskrenovič, organiziran že v letu 1986 - v prvem letu po smrti partizanskega pisatelja Karla ...

mag. Marcel Štefančič, jr.

mag. Marcel Štefančič, jr. | Avtor: Ivana Osećanski Despić

Oktet Raskovec

Mirjam Suhadolnik

Sonja Žakelj, direktorica Cankarjeve knjižnice Vrhnika

Jani Kikelj

Predstavitev Občine Log – Dragomer, KUD KOSEC

Vljudno vabljeni na ogled razstave društva KUD Kosec, ki deluje že od leta 2008. Odprtje razstave je bilo v ponedeljek, 4. 2. 2019, ob 18.00, v Cankarjevem salonu. Sekcija za ročna dela – ustvarjalne ...

Razstava: Mavrica ustvarjalnosti

Vrtec Log - Dragomer ob 40-letnici delovanja pripravlja likovno razstavo malih umetnikov, ki smo jo poimenovali Mavrica ustvarjalnosti. Razstavo si lahko ogledate v prostorih Cankarjeve knjižnice ...

Razstava: Turistični spominek mojega kraja

Skupine drugega starostnega obdobja enote Komarček smo se letos pridružile projektu Turizem v vrtcu z naslovom Turistični spominek mojega kraja. Namen tega projekta je otrokom približati okolje v ...

Utrinki z delavnice "Katera hrana je zdrava?"

Včeraj smo imeli v naši knjižnici zanimivo predavanje o zdravi prehrani. Nekoliko drugačni. Z Bilko Baloh smo ustvarjali zanimive jedi brez živil živalskega izvora. Za začetek smo dobili slasten smuti ...

Razstava: Društvo DVIG – univerza za tretje življenjsko obdobje

Septembra se bo v knjižnici Vrhnika predstavilo najmlajše društvo iz občine Log Dragomer. Društvo DVIG – univerza za tretje življenjsko obdobje, ustanovljeno maja 2016.  Po dobrih treh letih ...

27. Cankarjev laz

Nekaj utrinkov s 27. tradicionalnega srečanja v Cankarjevem lazu, na katerem so prvič podelili tudi Cankarjevo nagrado.

Utrinki: Zgodbe iz karantene

Nekaj utrinkov s četrtkove predstavitve knjige "Zgodbe iz karantene".

Utrinki s Cankarjevega laza

Utrinki z 28. tradicionalnega srečanja v Cankarjevem lazu.

Papirnati vrtiljak: Razstava starih slovenskih otroških knjig

Septembra in oktobra je naše prostora krasila čudovita razstava starih slovenskih otroških knjig. Zavrteti se v času je občasna želja slehernega človeka in zagotovo ni boljšega časovnega stroja, ...

Zaključek študijskega leta U3ŽO Vrhnika

Konec maja je zaključila študijsko leto že druga generacija starejših študentov Univerze za tretje življenjsko obdobje Vrhnika. Nekaj fotoutrinkov z zaključnega srečanja v Starem malnu. Foto: dr. ...

Ignac Jeršinovič, zadnji vrhniški usnjar

Cankarjeva knjižnica je z letošnjim septembrom vstopila v deseto leto delovanja v preurejeni šivalnici Industrije usnja Vrhnika (IUV). V domoznanskem oddelku namenjamo posebno pozornost zbiranju ter ...

33. Dnevi evropske kulturne dediščine v Cankarjevi knjižnici Vrhnika

33. Dnevi evropske kulturne dediščine v Cankarjevi knjižnici Vrhnika | Avtor: Nives Godnjavec

Razstava usnjenih izdelkov v čitalnici knjižnice

Razstava usnjenih izdelkov v čitalnici knjižnice | Avtor: Nives Godnjavec

Krznene kape narejene v Jeršinovičevi delavnici

Krznene kape narejene v Jeršinovičevi delavnici | Avtor: Nives Godnjavec

Usnjen plašč sta oblikovali Dada Volk in Tamara Jeršinovič

Usnjen plašč sta oblikovali Dada Volk in Tamara Jeršinovič | Avtor: Nives Godnjavec

Usnjeni izdelki, razstavljeni na likalni preši v čitalnici knjižnice

Usnjeni izdelki, razstavljeni na likalni preši v čitalnici knjižnice | Avtor: Nives Godnjavec

Pogostitev za poslušalce krasi bandera vrhniškega usnjarskega ceha

Pogostitev za poslušalce krasi bandera vrhniškega usnjarskega ceha | Avtor: Jelena Cvetković

Udeleženci dogodka v Grabeljškovi dvorani CKV

Udeleženci dogodka v Grabeljškovi dvorani CKV | Avtor: Jelena Cvetković

Prireditev je pripravila in povezovala Nataša Oblak Japelj

Prireditev je pripravila in povezovala Nataša Oblak Japelj | Avtor: Jelena Cvetković

Prisotne je nagovorila Milojka Čepon iz Tehniškega muzeja Slovenije

Prisotne je nagovorila Milojka Čepon iz Tehniškega muzeja Slovenije | Avtor: Jelena Cvetković

Ignac Jeršinovič predstavlja pradeda Friderika Jeršinoviča

Ignac Jeršinovič predstavlja pradeda Friderika Jeršinoviča | Avtor: Jelena Cvetković

Prireditev Usnjarstvo iz roda v rod, Jeršinoviči z Vrhnike

Prireditev Usnjarstvo iz roda v rod, Jeršinoviči z Vrhnike | Avtor: Jelena Cvetković

Nekdanja sodelavca iz IUV, Ignac Jeršinovič in Tone Rožmanc

Nekdanja sodelavca iz IUV, Ignac Jeršinovič in Tone Rožmanc | Avtor: Jelena Cvetković

JUTRI BOM LJUBILA

V okviru počastitve slovenskega kulturnega praznika smo v goste povabili tri priznane pesnice: Saša Pavček, Maja Vidmar in Alja Adam Tri glasbene točke so prispevali otroci Glasbene šole Vrhnika ...

Pri tem dokumentu so pripete datoteke. Za ogled se morate prijaviti ali registrirati.